Mетален астероид вреден 10.000 квадрилиони долари

Ова не е обична вселенска карпа.

Астероидот 16 „Psyche”, еден од најмасовните објекти во главниот појас на астероид кој орбитира помеѓу Марс и Јупитер, може да биде направен целосно од метал, според студијата објавена оваа недела.

Дури и поинтригантно, металот на астероидот вреди околу 10 000 квадрилиони долари (тоа е уште 15 нули), повеќе од целата економија на Земјата.

„Видовме метеорити кои се претежно метални, но „Psyche” може да биде единствена по тоа што може да биде астероид кој е целосно направен од железо и никел“, рече во изјавата главниот автор на студијата Трејси Бекер од Институтот за истражување на Југозапад.

„Земјата има метално јадро, обвивка и кора. Можно е како што се формираше протопланета на „Psyche”, да ја погоди друг објект во нашиот Сончев систем и да ја изгуби мантијата и кората “, рече Бекер.

Користејќи го вселенскиот телескоп „Hubble”, Бекер беше во можност да го анализира астероидот подетално од кога било досега. Наодите се објавени во студија во „Planetary Science Journal“.

Студијата доаѓа во моментот кога НАСА се подготвува да лансира летало (исто така наречено „Psyche”), кое ќе патува до астероидот како дел од обидот да се разбере потеклото на планетарните јадра.

Мисијата треба да започне во 2022 година и ќе пристигне во астероидот во 2026 година. Металните астероиди се релативно ретки во Сончевиот систем, а научниците веруваат дека „Psyche”може да понуди единствена можност да се види во рамките на една планета.

Според НАСА, она што го прави уникатен астероидот „Psyche” е тоа што се чини дека е изложено јадро од никел-железо на млада планета.

Коментари

коментари

error: Content is protected !!