понеделник, 18 октомври, 2021

НАСА потврди присуство на вода на Месечината

НАСА го потврди присуството на вода на сончевата површина на Месечината, чекор напред што сугерира дека хемиското соединение кое е од витално значење за животот на Земјата може да се распредели на повеќе делови од површината на Месечината отколку мразот што претходно беше пронајден во темни и студени области .

„Сè уште не знаеме дали можеме да го користиме како ресурс“, рече администраторот на НАСА, Џим Бриденстин, но додаде дека учењето повеќе за водата е клучно за плановите на САД за истражување на Месечината.

Откритието доаѓа од SOFIA – модифициран Боинг 747 што може да го однесе својот голем телескоп високо во атмосферата на Земјата, на надморска височина до 45.000 стапки.

Овие височини им овозможуваат на истражувачите да гледаат предмети во вселената, со тешко видливи нарушувања на водената пареа.

Молекулите на водата се наоѓаат во кратерот Клавиус, голем кратер во јужната хемисфера на Месечината.

За откривање на молекулите, СОФИЈА користела специјална инфрацрвена камера што може да разликува помеѓу специфичната бранова должина на водата од 6,1 микрони и онаа на нејзиниот близок хемиски релативен хидроксил.

„Податоците од оваа локација откриваат вода во концентрации од 100 до 412 делови на милион – приближно еквивалентно на шише со вода од 12 унци – заробено во кубен метар почва распространета низ површината на Месечината“, се вели во соопштението на НАСА за откритието .

„Ова не се барички на вода, туку напротив молекули на вода што се распространети толку многу што не формираат мраз или течна вода“, рече Кејси Хонибал, главниот автор на истражувањето за откритието.

Коментари

коментари

error: Content is protected !!